Bingemarketing - de evergreen strategie

  • Auteur: Carlijn Postma
  • Level: Beginner
  • Studietijd: 3 uur
Write your awesome label here.
Nu beschikbaar
Wil je graag aan de slag met het duurzamer inzetten van jouw content? Start dan met dit programma: Bingemarketing - de evergreen strategie. Bingemarketing is de basisstrategie voor duurzame content en komt in veel programma's van NewDegree aan bod. In dit programma krijg je een korte introductie van de basisprincipes van BingeMarketing. 

Waarom BingeMarketing?
In deze strategie leren we van de beste contentmakers ter wereld: de makers van films en series. Zij weten als geen ander hoe je met evergreen content, lang houdbare content dus, een publiek kunt opbouwen en vasthouden. En met een loyaal en betrokken publiek bereik je nu eenmaal meer dan met een toevallige passant.
Created by

Carlijn Postma

Carlijn Postma ademt contentmarketing. Ze is richtte contentmarketingbureau The Post op, waar ze haar ideeën jarenlang in de praktijk heeft gebracht, geëvalueerd en verbeterd. In 2020 verkocht ze het bureau en ging verder met het perfectioneren van BingeMarketing. Een duurzame strategie voor het ontwikkelen en uitvoeren van contentmarketing. Haar aanpak is altijd even inspirerend als praktisch. 

Carlijn werd in 2017 in Nederland uitgeroepen tot Content Marketing Vrouw van het jaar. En in 2014 stond ze op plaats 27 in de internationale lijst van 200 meest invloedrijke personen op het gebied van contentmarketing.
Gemaakt met