Jouw content in serie
Leer van de makers bingewaardige tv-series
-
Auteur: Carlijn Postma
-
Level: Mediate
-
Studietijd: 6 uur
Nu beschikbaar
Eén van de basisprincipes van duurzame contentmarketing is dat je content in serie maakt. Met één artikel, video of podcast bouw je tenslotte geen publiek op. In dit programma leer je hoe je de content van jouw merk of organisatie vertaalt naar het scenario van een steengoede televisieserie.
Stapsgewijs, door het stellen van de juiste vragen, werk je toe naar jouw plot summary. Een plot summary is de samenvatting van jouw serie: 'Waar gaat de content van jouw merk over?' Je kunt het vergelijken met de achterkant van de dvd-hoes of de samenvatting op IMDB.
Het resultaat van dit programma is de basisbriefing voor alle content die je maakt. Zo kun je heel gestructureerd bouwen aan jouw eigen serie van onbeperkt houdbare content.
Stapsgewijs, door het stellen van de juiste vragen, werk je toe naar jouw plot summary. Een plot summary is de samenvatting van jouw serie: 'Waar gaat de content van jouw merk over?' Je kunt het vergelijken met de achterkant van de dvd-hoes of de samenvatting op IMDB.
Het resultaat van dit programma is de basisbriefing voor alle content die je maakt. Zo kun je heel gestructureerd bouwen aan jouw eigen serie van onbeperkt houdbare content.
Created by
Carlijn Postma
Carlijn Postma ademt contentmarketing. Ze is richtte contentmarketingbureau The Post op, waar ze haar ideeën jarenlang in de praktijk heeft gebracht, geëvalueerd en verbeterd. In 2020 verkocht ze het bureau en ging verder met het perfectioneren van BingeMarketing. Een duurzame strategie voor het ontwikkelen en uitvoeren van contentmarketing. Haar aanpak is altijd even inspirerend als praktisch.
Carlijn werd in 2017 in Nederland uitgeroepen tot Content Marketing Vrouw van het jaar. En in 2014 stond ze op plaats 27 in de internationale lijst van 200 meest invloedrijke personen op het gebied van contentmarketing.