Call to adventure Parijs
Schrijf je contentstrategie in de stad vol verhalen

  • Auteur: Carlijn Postma
  • Level: All
  • Studietijd: 48 uur
Write your awesome label here.

De hele driedaagse Call to adventure dagen we je uit om met andere ogen te kijken naar jouw merk. Samen met locals hebben wij de mooiste plekjes van Parijs uitgekozen om te werken aan jouw contentstrategie. Met maar liefst 4 zeer ervaren contentexperts om je te begeleiden én de Call to adventure contentreisgids van Parijs. Daarin vind je alle kennis en inspiratie voor je contentstrategie, inspirerende opdrachten en uiteraard leuke tips en onontdekte verhalen over Parijs.

Het resultaat van deze studiereis is groot! Je hebt zowel kennis opgedaan van het bouwen van je merk met verhalen en content, als het daadwerkelijk in de praktijk brengen ervan. Maar het grootste effect is dat je met heel veel inspiratie, nieuwe kennis en methoden om direct toe te passen én een groep alumni weer terugkeert naar je werk.

NIEUWE DATA VOOR 2025 VOLGEN

Paris! De Lichtstad, de stad van de liefde, van de gastronomie, de mode, de grand boulevards, de … nou, je snapt ‘m al. De Franse hoofdstad is een supersterk merk, boordevol verhalen. En dat is precies waarom Parijs de perfecte plek is om jou te inspireren voor het verhaal van jóuw merk. Ontwikkel je contentstrategie tijdens deze driedaagse Call to adventure!



Meer weten en op de hoogte blijven?

Laat hier je gegevens achter, dan nemen we contact met je op. 
Thank you!
Created by

Carlijn Postma

Carlijn Postma ademt contentmarketing. Ze is richtte contentmarketingbureau The Post op, waar ze haar ideeën jarenlang in de praktijk heeft gebracht, geëvalueerd en verbeterd. In 2020 verkocht ze het bureau en ging verder met het perfectioneren van BingeMarketing. Een duurzame strategie voor het ontwikkelen en uitvoeren van contentmarketing. Haar aanpak is altijd even inspirerend als praktisch. 

Carlijn werd in 2017 in Nederland uitgeroepen tot Content Marketing Vrouw van het jaar. En in 2014 stond ze op plaats 27 in de internationale lijst van 200 meest invloedrijke personen op het gebied van contentmarketing.
Gemaakt met